Megaloppis

I söndags var det megaloppis i Majorna och flera hundra personer ställde ut bord med alla möjliga saker till göteborgarnas stora förtjusning. Själv hade jag bara tid att strosa runt i någon timme innan jag började jobba men lite saker hann jag få med mig hem.


Framför allt en liten plåtask för en tjuga där mina allra minsta örhängen har flyttat in.

Dessutom köpte jag äntligen Amelie från Montmartre samt Big Fish och en tomatplanta från ett gäng tjejer som planterat den i en konservburk som det varit ekologiska krossade tomater i. Käckt tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Fröken Pyssel

åååh vilken underbar liten plåtburk, vill ha!

2012-06-09 @ 01:04:47
URL: http://www.pastill.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0