Fnatt på prickar

Hittade svartvitprickigt presentpapper på Clas Ohlson när jag var där senast och bestämde mig för att det skulle få bli pappret att klä in mina tråkiga IKEA-lådor med. En och en halv timme senare var lådan dressad i prickigt.

Men när jag ändå var i farten tänkte jag att det var lika bra att slå in våran skokartong som agerar plåsterlåda här hemma. Prickigt tyg utanpå från Panduro och prickigt papper innuti från Lagerhaus. Två band fick bli kors och sedan pillade jag dit SJUKLÅDA med små klistermärken från Akademibokhandeln. I locket fick ett gäng pandor från en tavla jag köpte på myrorna men bara skulle ha ramen till ta plats. Ta-da. Nu är det mycket roligare att behöva hämta plåster.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad finurligt och snyggt! :)

2012-06-02 @ 18:10:21
URL: http://oliviab.devote.se
Postat av: Linn

Prickigt blir man alltid glad av!

2012-06-04 @ 19:51:51
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0